sobota, 9 stycznia 2010

Plakat o Europie - praca Polki na prowadzeniu - zagłosuj!

W konkursie bierze udział 10 prac, które zostały wyłonione przez jury, bowiem na konkurs wpłynęło 1700 plakatów. Autorką plakatu polskiego jest Maria Mileńko. Można jeszcze oddać swój głos. TU GŁOSUJEMY. Więcej na temat konkursu artykule Plakat o Europie
Maria Mileńko - Polska

A tu jeszcze ciekawostki - moją uwagę zwrócił tez plakat Martina Geiera z Niemiec, praca w tej chwili znajduje się na trzecim miejscu. Podoba mi się.
Martin Geier - Niemcy


I jeszcze jeden plakat :-)) coś tematycznie pasujące do robótkowych blogów - autorką jest
Theresa Schoell - Niemcy - miesce 5.

Dopisek:
Dziękuję autorce plakatu za komentarz.
Polecam blogi:



2 komentarze:

  1. Witam!
    Dziękuję za czynny udział w konkursie! Jestem zaskoczona jak wiele osób na mnie głosuje i angażuje się w całą sprawę. Jest to bardzo miłe.
    Zgadzam się, że pozostałe plakaty które wybrałaś są ciekawe:)
    Serdecznie pozdrawiam!
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam i ja! Fajny pomysł na plakat dziewczyna miała.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :) (www.artystyczny-nielad.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń