czwartek, 21 stycznia 2010

Blog nieczynny z powodu, bo jest remont :-)

Na czyimś blogu - przepraszam autora, że nie pamiętam, ale znalazłam właśnie ten sławetny, gramatyczny - aż zęby bolą - anons: Nieczynne z powodu, bo jest remont. Autora proszę o odzew, zamieszczę link.
Nie, nie - nie zamykam blogu, w domu mam remont a tym samym mniej czasu na przyjemności. Powinnam się starać, pokazać, co zrobiłam w kwestii rękodzieła, błyskać intelektem, wyciągać pomocną dłoń do potrzebujących, a ja co? Remontu mi się zachciało? Wtedy, kiedy głosowanie na blog roku? Zauważam u siebie absolutny brak odpowiedzialności. Blog mój w tej chwili ma dwa oznaczania, co znaczy że głosów było pomiędzy 6 a 50, ale czy to ważne? Fajnie, że znalazł się ktoś, kto zagłosował i tym wszystkim - DZIĘKUJĘ :-)

Dopisane
Wiedziałem, że gdzieś czytałam :-)) u dhf, dziękuję za odzew, ale u niej jeszcze lepsze :-)) , że powtórzę radośnie: Nieczynne z powodu, że zamknięte.

1 komentarz: