poniedziałek, 12 maja 2014

Płyta trafia do ...


Trochę późno podaję wyniki, ale ospa wietrzna nie odpuszcza, zatem biegam bladym świtem do MM, by wrócić późnym popołudniem, rzekłabym - wieczorem.
W każdym razie z trudem udało mi się udokumentować wyniki losowania.

Oto zgrabne, ale rozmazane karteluszki. Musicie wierzyć mi  na słowo, że jest ich osiem, a nie szesnaście. A oto lista startujących w losowaniu

1. edi-bk
2. Wiola B.
3. danonk
4. mięta
5. Ma Gota
6. Sylwietta
7. Eve Jank
8. Anka 480

Do losowania chciałam zwerbować swoje koty, ale nie wykazały żadnego zainteresowania zgrabnymi żagielkami. Sama zatem robiłam za Sierotkę Marysię i oto szczęśliwy los. Gratuluję Ani i dziękuję pozostałym uczestniczkom za udział w zabawie. Obiecuję, że wkrótce kolejne losowanie.


Anię proszę o kontakt mailowy.

11 komentarzy:

  1. Jupi to ja to ja!!!!!
    Czy potrzebujesz mój adres?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni:) i dziękuję serdecznie za zabawę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, będzie jeszcze szansa właśnie u Ani, kiedy przesłucha płytę ;)

      Usuń
  3. Podam swojego maila.
    zula7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekujuę za gratulacje. Jak przesłucham ogłoszę następne losowanie. Zapraszam do siebie na bloga.
    http://anka480.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Musisz koniecznie przyłączyć się do środowych spotkań u maknety. Zapewniam Cię, że jest miło, nawet bardzo ;)

      Usuń
  5. Koty sa bardzo niezalezne i niechetnie robia to, co od nich sie chce, ale to na co same maja ochote. Zobaczymy czy zalal Cie spam i czy wrocila weryfikacja obrazkowa. U mnie tez ospa wietrzna (ostatnie podrygi), ale ciagle musze sprawdzac czy sie u mnie dziewczynki nie drapia. To jest w tym najgorsze. Starsza ma jeden maly slad na czole, a mlodsza jeszcze cala w strupach. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spam nie zalał, bo niestety musiałam wyłączyć z komentarzy anonimowe wpisy. Szkoda, bo bardzo pomocny był wpis "anonimka", kiedy potykałam się z rudym monstrum.
      MM zaczęła chodzić do przedszkola. Stąd więcej przeczytanych książek. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Gratuluję zywyciężczyni i liczę na więcej szczęścia w kolejnej turze, hihi. Pozdrawiam i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania zapowiada kolejne losowanie po odsłuchaniu płyty, a więc nie wszystko stracone

      Usuń