środa, 11 listopada 2009

Szydełkowe rękawiczki z jednym palcem


W ubiegłym roku uszczęśliwiłam dziecinę kompletem z kolorowej włóczki, dziś rękawiczki na szydełku. Powinnam się zabrać za rękawiczki robione na drutach, ale jakoś nie mam odwagi. Nigdy nie robiłam, wiem, że to nie problem, bo na drutach pończoszniczych potrafię robić. Jednak stosuję uniki póki nie dojrzeję do "rękawiczek drucianych". Na razie więc "rękawiczki unikowe" nie mylić z unikatem :-)). W poszukiwaniu wzorów rękawiczek trafiłam na Osinkę. Napatrzyłam się i doszłam do wniosku, że nie powinnam się brać za robienie jakichkolwiek rękawiczek.

2 komentarze:

  1. Całkiem ładne, udane i zgrabne rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. nonono ale piękne! pierwszy raz widzę szydełkowe rękawiczki i to taki ładne :)

    OdpowiedzUsuń