środa, 4 listopada 2009

I na berety pora















































Piękny - trafiłam przypadkiem na crystal palace yarns w darmowych wzorach. Fotki pożyczone też z crystal palace yarns. Beret zrobiony z Mochi Plus nr koloru 557 - autumn rainbow.
Pozostaje mi wzdychanie, bo czym zastąpić Mochi plus?

Dopisane:
No i mam problem - nie z włóczką, nie, bo wpadłam na pomysł, by wykorzystać himalaya padisah - kolor niekoniecznie taki, ale coś w tej włóczce podobnego do mochi plus jest; problemem jest odszyfrowanie przepisu na beret. Siedziałam, dumałam, podpierałam się słownikiem robótkowym i nic z tego nie wyszło. Liczę na jakąś dobrą duszyczkę, która mnie wesprze.

Dopisane pod dopisanym:
Wrzuciłam linka dzieciom - zerknijcie, powiadam, i przetłumaczcie to, co nie jest skrócone. Skrótami się zajmę samodzielnie. Za chwilę dostałam wiadomość, że chcieli dobrze, a że osobiście nijak tekstu nie kumają, wrzucili do tłumacza i wynik powalił ich na podłogę. Płakali z radości.
Jaki wniosek? Jeśli nie możesz liczyć na narody bratnich krajów, licz na siebie. No i dzieci kochane, wasza matka zna takie wynalazki jak "inteligentny tłumacz języka angielskiego, niemieckiego, francuskiego i rosyjskiego" Rozdawali takie z Gazetą Prawną przez pół tygodnia chyba z rok temu. A i w tym roku była reedycja, bo reklamy widziałam.

2 komentarze:

  1. Beret jest rzeczywiście piękny. Faktycznie można jakoś zastapić włóczkę oryginalną. Angielskiego nie znam na tyle, żeby Ci pomóc- jednak sądzę, że beret jest robiony rzędami skróconymi w poprzek od wzoru francuskiego.
    Może Truskaveczka przetłumaczy opis do tego beretu? Mnie też się bardzo podoba, chociaż beretów nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku dni szukałam gdzie ja widziałam wpis dotyczący tego beretu. Też bardzo mi się podoba dlatego usiądę dzisiaj i go przetłumaczę, ale sądzę jak Antonina, że to rzędy skrócone tak jak w Urchin.
    pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń