sobota, 23 października 2010

Po prostu angielski

Instrukcję obsługi ściegu angielskiego dedykuję swojej koleżance Ewie, która dzwoni do mnie raz w roku z nieśmiertelnym pytaniem: Czy możesz mi powiedzieć, jak się robi ścieg angielski?




Ja ten ścieg robię troszeczkę inaczej, nie zdejmuję oczka prawego z narzuconą nitką, lecz przerabiam je na prawo wkłuwając drut "piętro niżej"

Aaaaa, i jeszcze darmowa reklama dla szukających włóczek Lana Grossa - znalazłam nową pasmanterię, która takie nitki ma, przynajmniej na razie i ponoć niedużo - pasmanteria Nova.

5 komentarzy:

  1. Też wkłuwam drut w oczko z rzędu poprzedniego jest na pewno dużo łatwiej .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wkłuwam niżej po prostu :) A tu cała strona poświęcona tylko temu ściegowi: http://briochestitch.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba już o tym u ciebie pisałam , ale ja robię dokładnie tak samo jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam, znam tą pasmanterię. Jest też stacjonarna o podobnej nazwie w katowicach na mickiewicza w bramie i tez ma dosc duzy wybor lany.

    OdpowiedzUsuń
  5. pasmanterię uwielbiam :) każde pieniądze tam można zostawić

    OdpowiedzUsuń