środa, 18 stycznia 2017

Tradycyjnie

Tradycyjnie czyli kilka książek w czytaniu i kilka prac rozpoczętych. "Białe" przeczytane, haruni odpoczywa, bo wypatrzyłam na ravelry chustę a może raczej szal Celadon autorstwa Ambah O'Brien.

Chusta wydaje się być prosta i daje wiele możliwości kolorystycznych. Mogą być w pasy, może być włóczka cieniowana albo ze zgrubieniami, tak jak moja. Poza tym lubię robić ściegiem francuskim, bo później nie ma problemów z blokowaniem.





W czytaniu "Adieu" z cyklu "Przypadki Księdza Grosera" Jana Grzegorczyka. U mnie czytanie postawione na głowie, bo opowieści o Groserze rozpoczęłam od przedostatniej książki w kolejności wydania. Był to "Jezus z Judenfeldu".  W zasadzie dobrze się stało, bo jest to prequell do wcześniejszych trzech tomów. "Jezus z Judenfeldu" nosi zatem oznaczenie tomu 0. Czytam więc teraz pierwszy tom i przyznam, że czyta się to równie dobrze jak ten, który czytałam wcześniej. Chyba jest to pierwsza powieść, która porusza  problemy, z jakimi boryka się duszpasterstwo. Na pewno ilu czytelników tyle opinii, ale mnie jakoś książka nie bulwersuje, bo kim byśmy nie byli, to zawsze mamy swoje słabości.

Wieści z kociego podwórka:

Rozliczamy się, więc nie omieszkam prosić o wsparcie :)


Bazarek trwa do 20.01.2017 do godz. 20 - tu można wyszperać to i owo 


 Wpis w ramach środowych spotkań u Magdy



6 komentarzy:

  1. Czytałam tę książkę. Super jest. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym księdzu też słyszałam, ze świetna lektura, ale jakoś nigdy nie miałam okazji sprawdzić. Też lubię ryż za to że jest taki mięsisty i lejący. Chusta na pewno będzie świetna. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ścieg francuski, ale i ryż lubię. Ma on tyleż zwolenników, co i przeciwników. Z czytaniem utknęłam, pochłonęły mnie inne zajęcia. ;)

      Usuń
  3. Witaj. Księdza Grosera przeczytałam kilka lat temu z ogromnym zachwytem i nie mogąc się od lektury oderwać. Chyba powtórzę, bo warto.
    Pozdrawiam serdecznie i uśmiech ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeczę, że jest to literatura, która wciąga. Właśnie skończyłam dzisiaj tom pierwszy. Pozdrawiam

      Usuń