sobota, 2 stycznia 2021

Po staremu

 Pierwsza rzecz ukończona w roku 2021 to czapka. Niewielkie to dzieło rękoma poczynione, ale zawsze coś. Czapka prosta, bez udziwnień, bo takie lubię, choć sama czapek nie noszę. Pierwsze skrzypce w takich projektach gra włóczka, więc wystarczy zmienić włóczkę, a czapka nabiera nowego wyglądu. 


Tym razem włóczka Nako Sport Wool o całkiem sympatycznym składzie 25% wełny, 75% acrylicu. W 100 g włóczki - 120 m. Na czapkę zużyłam 85 g włóczki robiąc ją drutami 7 mm. 

Czapka prosta w wykonaniu, na druty nabrałam 6o oczek, ściągacz 1/1 - 11 rzędów, 20 rzędów dżersejem, na tej wysokości zaczynamy spuszczać oczka w 6 miejscach co drugi rząd do momentu aż na drutach zostanie 12 oczek, jeszcze tylko pompon i gotowe. 



Żeby nie było  tak zupełnie  "po staremu" to w ostatni dzień Starego i pierwszy dzień Nowego Roku obejrzałam serial "Od nowa" na HBO GO, aktorzy znani, dla mnie mało przekonywujący, ale jak zawsze cudowny Donald Shaterland. No i doskonały piętnastolatek Noah Jupe grający Henru'ego Frasera. Fabuła rozwija się powoli, więc proszę uzbroić się w cierpliwość, bo im dalej tym lepiej 😎

6 komentarzy:

  1. Ja zaczęłam go dziś oglądać i się zastanawiam czy oglądać dalej bo się robi coraz dziwniej 😅. Ogólnie nie lubię seriali, denerwuje mnie to że końca rozwiązania nie widać. A czapeczka klasyczna 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za serialami, ale mało wychodzę, więc zapełniam czas, czym się da

      Usuń
  2. Takie najprostsze czapki są najlepsze:) HBO nie mam to i nic tam nie oglądam ;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń