wtorek, 15 lutego 2011

Wyróżnienia

Do łask wracają wyróżnienia blogowe, bo przez jakiś czas na większości blogów obserwowałam rozprzestrzenianie się ikonki z napisem: wyróżnienia są miłe, ale ... itd. Dziś znowu przyznajemy sobie wyróżnienia i nie chcę się wypowiadać, czy to dobrze czy nie. Faktem jest, że zawsze rozdawnictwa wyróżnień unikałam, choć kiedy mi je przyznawano, czułem się jednak mile połechtana. Tym razem wyróżnienia przybyły od Lucynki i Joanny autorek blogów "W marcowym garncu" i "Pasje Joaanny" , nadawczyniom serdecznie dziękuję za  to wyróżnienie, wyróżnienie chyba na wyrost, bo ostatnio mało aktywna i twórcza jestem. Obiecuję jednak, że sie poprawię, w sensie kreatywności, nie wagi :-)). Teraz, po nieco przydługim wstępie powinnam wymienić blogi, którym należałoby owo wyróżnienie przekazać. Nigdy tego nie robiłam i tym razem pozostanę wierna swoim nawykom. Każdy, kto zagląda do mnie wie, że na moim blogu znajduje się długa lista blogów poświęconych różnym pasjom. Zaglądam do nich często, nie zawsze zostawiam po wizycie ślad, ale zapewniam, że szczerze podziwiam i szczerze zazdroszczę, czemu niejednokrotnie dawałam wyraz. Więc cóż, wszystkie jesteście wielkie w tym co robicie, więc jak mam wybrać? Może po prostu Joanna  i Lucynka zwolnią mnie z tego oobowiązku? Pozdrawiam i twórczej weny życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz