piątek, 12 lutego 2010

Jak zażegnać kłopoty śniegowe podczas Igrzysk w Vancouver

Reklama będzie - Aukcje Allegro.
Cytuję:

"OKAZJA!! Skrzypiący śnieg sprzed bloku BCM!FERIE (numer 914170302)


Witam

Na tej aukcji oferuję absolutny hit sezonu 2010. Jest nim śnieg, który spadł w nocy 5/6.02.2010 w Piotrkowie i zasypał mi widok przed blokiem. Dodatkowo śnieg przetrzymał jedną odwilż, przeleżał spokojnie do dnia dzisiejszego, trochę go spadło jeszcze w międzyczasie i z okazji mrozów, które teraz nastały jest szansa, że poleży bardzo długo.

Śniegu spadło co niemiara. W niektórych miejscach sięga po kolana. Poniżej przedstawiam jego zdjęcia.

Dane techniczne śniegu:
stan bdb.
niedeptany (te ślady na zdjęciach nie są na sprzedaż!!!)
nierozjeżdżony przez samochód
nie deptany przez kota ani inne zwierzę (kot woli siedzieć w te mrozy w domu i całe dnie sierściuch spędza na grzejniku)
- posiada minimalne ślady użytkowania (wiatr lekko wpłynął na jego fakturę).
pierwszy właściciel (udokumentowane - 2 dni temu jeszcze go nie było)
- kolor biały, ale nie metalic.
- śnieg nie posiada nigdzie żółtych zacieków, które świadczyłyby o jego niepewnej historii użytkowania.
- śnieg powinien ładnie skrzypić jak się po nim będzie chodziło. Niestety tego nie sprawdzałem, ponieważ wtedy śnieg byłby już deptany. Sprawdziłem za to dziś śnieg u sąsiada i ładnie mi skrzypiał pod butami.
Z oczywistych przyczyn  - odbiór tylko i wyłącznie osobisty. Transportu nie zapewniam.

Dla zwycięzcy aukcji prezent - niespodzianka gratis: udostępnię na czas załadunku szuflę do śniegu (kolor czerwony!). 


Nie czekaj! Taka okazja może się już nigdy nie powtórzyć!!

To już druga aukcja. Pierwsza aukcja została zakończona przez Allegro za rzekome nakłanianie do sprzedaży poza Allegro. Oczywiście to totalna bzdura.
Pozdrawiam i zapraszam do licytacji."
 



Jest i fotka oczywiście:






Zainteresowanych, przede wszystkim zaś MKOl, odsyłam pod ADRES ALLEGRO.
Mam nadzieję, że autor aukcji nie będzie mi miał za złe cytowania powyższego, w końcu ma reklamę za darmo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz