czwartek, 31 grudnia 2015

Planuję nie planować



To nie do końca prawda, bo parę postanowień już powzięłam. Choćby uporządkować swoje czytanie. Bez zastanowienia kupuję książki, choć wiem, że zostało mi zbyt mało czasu, by je wszystkie przeczytać. Robię więc listę książek, które trafiają pod mój dach. Kilka dni notowania i ogarnęło mnie przerażenie. Na krótko, bo wczoraj kupiłam kolejnego ebooka, bo kiedyś postanowiłam go mieć. Ebook kosztował wtedy ponad 70 zł, więc kiedy dostałam wiadomość z Upoluj Ebooka, że teraz dają prawie darmo czyli za 10,90 zł, nie mogłam się powstrzymać. Pocieszam się tym, że to ostatnia książka kupiona w tym roku.Więcej szaleństw nie będzie.

Przeczytałam wstęp. Następny rozdział  przypisany jest do 1 dnia stycznia, kolejny do 2go i tak do końca roku. Zatem można tak sobie czytać przez cały rok, bo opowieści jest 366. Wystarczy odrobina systematyczności. Jak wspomniałam, przeczytałam wstęp i wracam do zaczętej jakiś czas temu książki - Pan Przypadek i fioletowoskórzy Jacka Getnera. Okres przedświąteczny nie sprzyjał mojemu czytaniu, ale teraz mam nadzieję na nadrobienie zaległości.


Podobnie z robótkami. Nie udało mi się skończyć serwetkowych kompletów, ale jeden - tak i już powędrował do mego dziecięcia. Pochwalić się mogę tylko fotkami trzech okrągłych serwetek, których kolory bardziej nasuwają na myśl Włochy niż Boże Narodzenie.




Z  wpisem środowym nie zdążyłam.  Wpis ostatni w Starym Roku, więc wszystkim składam Życzenia Noworoczne - spełnienia najskrytszych marzeń.



19 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenie. tobie również życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serwety :-) Śliczne kolory i wspaniały wzór.
    Dziękuję :-) I Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,wzory z gazetki, którą kupiłam przed świętami. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Najlepszy możliwy plan- nic nie planować ;) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Moc życzeń przesyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku !
    A ja nie mam czasu na czytanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwety:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku -dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i wielu twórczych pomysłów oraz czasu do ich realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku, czasu na czytanie i wielu tak pięknych robótek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku :)
    PS. Jak dla mnie ten komplet serwetek pasowałby kibicom WKS Śląsk Wrocław albo Legii Warszawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia i wszystkiego "naj" w Nowym Roku.
      Barw klubowych nie śledzę, poza biało-czerwnymi innych nie rejestruję ;)Serwetki kojarzą mi się jeszcze z moim ulubionym spaghetti aglio olio pepernocino :D

      Usuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku !!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnych list książek nie rób. Nigdy nie wpiszesz wszystkiego co zechcesz przeczytać. Bądź szalona ( hi hi ) i spontaniczna. Czytaj to na co trafisz, na co masz ochotę itd.
    Ja tez poczyniłam postanowienia noworoczne - dokończę wszystkie zalegające w szafie dziergane trupy!
    Książek nie planuję. to co już mam i jeszcze dozbieram, bedę czytała jak będę miała czas i ochotę. A co . pełen spontan.
    Serwetki po prostu rób cały rok , po kawałku , między jedna a drugą robótką. Wtedy zdążysz na 100 %.
    A właśnie, robisz je z kordonka?
    Pozdrawiam serdecznie i życzę samych dobrych i zdrowych dni w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Listę jedną poczyniłam, ale masz rację - takie czytanie z listy jest do bani. Fakt, że na liście książki pożyczone od rodziny i pora je oddać. Od nich chciałabym zacząć.
    Z robótkami jak zawsze też kłopot, rozpoczęte zalegają szafę i dobrze byłoby się zmobilizować. Serwetki z różnych nitek. Zielone - jakaś zdobyczna bawełna, ecru - Perle 8, czerwone - Kaja 15. Najlepsze zielone, sztywniejsze, najgorsze czerwone - zupełnie flakowate, ecru - całkiem niezłe.
    A w ogóle dzięki za, jak zawsze, budujące słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te czerwone i zielone serwety są przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne serwety włosko-świąteczne (czerwone bombki na zielonej choince stojącej na białym śniegu). Rok 2016 niech przyniesie Ci wiele pomysłów i wolnych chwil na ich realizację i jeszcze więcej książek.

    OdpowiedzUsuń