poniedziałek, 18 marca 2013

Rowan i kury...

Wielkanoc tuż tuż, ale może jeszcze komuś przyda się pomysł na wielkanocne ozdoby. Tym razem pomysł zaczerpnięty z Rowan, gdzie można pobrać darmowy wzór. Oczywiście, trzeba mieć konto i zalogować się, inaczej plik jest niedostępny. 




I jeszcze cos od siebie, choć nie do końca. Na Pinterest wypatrzyłam bardzo prosty i efektowny pled robiony szydełkiem.


Wzór postanowiłam z lekka zmodyfikować - dwa kwadraty utworzą prostokąt. Moja robótka na razie w powijakach więc fotki niewiele pokazują, ale postanowiłam je pokazać.




11 komentarzy:

  1. Fajne są te kurki i nawet proste do wykonania .Pled wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuraki są fantastyczne :)
    Natomiast jeśli chodzi o pled...zmęczyłam się samym patrzeniem, bo ja i szydełko to dwie różne bajki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurki i pled są świetne!!!
    z jakiej włóczki robisz ten pled?
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  4. Pled robię głównie z akrylu, najwięcej w nim włóczki classic z interfoxa szydełkiem Tuli 1,75.

    OdpowiedzUsuń
  5. kury super!! pled również :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad kurami, ale nie lubię robić małych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zabawne kurki :)

    Mam prośbę, zagłosujesz na mojego pieska?
    Dżala nr 7
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/03/gosujemy-konkurs-marzec-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie, Mariolko Droga :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te kuraki, a pled wychodzi świetnie, aż chce się w niego wtulić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie wtulają się koty, wystarczy, że na moment odejdę, już spod robótki sterczą dwa ogony :-p)

    OdpowiedzUsuń