środa, 5 października 2011

Jeszcze raz Garden View Shawlette

Zrobiłam drugi, bo... pierwszy robiło mi się całkiem przyjemnie. Miałam dwa motki wełny Merinos z Interfoxa, kupiłam kiedyś na wyprzedaży, polegiwały jakiś czas, aż przyszła na nie pora. Szal trochę szerszy, długość raczej ta sama, choć liści-elementów mniej, bo siedem. W poprzednim było osiem.



Dane techniczne:
włóczki Merinos Interfox - 100g = 147 m x 2
skład włóczki 80% wełna, 20% akryl
druty 5 mm
rozmiar szala 136 cm - 35 cm
Włóczka trochę szorstka, ale po upraniu szala - całkiem miła. Chyba płyn jakiego używam zmiękcza włóczki.

8 komentarzy:

  1. Piękna etola. Przyciąga wzrok. Nabieram ochoty, by coś takiego też zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny model - dzięki za linka :-) i świetny kolor
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny !! i ten poprzedni też :))

    a jak się robi takiego kwiatka? bardzo mi się podoba, można prosić o jakieś wskazówki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty, ale w tej prostocie fantastyczny. Dziergane liście są cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń