piątek, 18 czerwca 2010

Badziewności dalsze dzieje ( się )

Robię, doszłam do momentu, w którym to należy zacząć bordiurę, ale robię na drutach 2,5 mm, to mało tego wyszło. Oryginał niewielki jest, ale to co mam na drutach jest czymś mikroskopijnym. Spokojnie mogłam robić przynajmniej na drutach 3 mm. Ale Polak mądry po szkodzie. Nie mogłam to ja próbki zrobić? Mogłam, ale mnie się nie chciało, proszę Państwa. Wersja oryginalna robiona jest chyba na drutach 4 mm.

Mierząc dzieło przez środek - ma toto 31 cm i nie wiem, ile ma mieć. Oryginał ma wraz z bordiurą około 60 cm. Nie chcę wielkiej płachty, nic tylko pozostaje mi odliczyć na tym wykonanym ilość rzędów, jakie potrzeba na bordiurę i zmierzyć.  Dodać szerokość bordiury do wykonanego i wtedy będę wiedziała na czym stoję.

1 komentarz:

  1. Powtórz po prostu 2 listki albo nawet 4 zanim zaczniesz bodiurę, będzie większa. Poza tym po blokowaniu powinna lekko się powiększyć ;-)

    OdpowiedzUsuń