czwartek, 29 kwietnia 2010

Nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej

albo nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej. Jeździmy z kotą na wizyty co drugi dzień i jakby zastrzeżeń nie ma. Czy zabieg spełnił swoje zadanie, okaże się za jakiś czas, jak to przy nowotworach bywa. W każddym razie kota przylgnęła do mnie na dobre,  kuśtyka za mną, patrzy na ręce, razem śpimy. Początkowo pakowałam ją na nocleg do transportera ze względu na bezpieczeństwo. Próbowała wskakiwać na meble, ale i napadał na nią Tymon. Potem głośne biadolenie zmusiło mnie do zdjęcia z niej aresztu, teraz śpię na jedno oko i nasłuchuję, czy nieszczęście gdzieś nie polazło. Wygląda to jednak całkiem nieźle, kota od wczoraj obmywa się ze wszystkich stron, nie wyłączając kubraczka i mnie przy okazji. Koszty fizyczne, psychiczne i finansowe owego zamieszania kociego pomijam milczeniem.
W międzyczasie przyszła przesyłka z AmaZonki, ale nawet nie miałam sposobności się nią nacieszyć, ba książek nawet dobrze nie obejrzałam. Nawet fotek nie zrobiłam, pożyczam zatem z amaZonka.pl



Miałam się powstrzymać od wszelakich zamówień, ale przegladając włóczkowe zapasy, natknęłam sie na parę motków kolorowego merino, też kupione kiedyś, kiedyś za grosze na allegro. Jest tego 35 dag - na sweter z kapturem szarego wyszło mi 75 dag, więc postanowiłam dokupić i zrobić kolejny Central Park, bo ten dziecię wychwalało. Czekam na fotki z pleneru, z parku oliwskiego :-))
Nie wiem, czy dziś kupiłabym taką włóczkę, ale skoro mam na rękawy i plecy, no może nie całe, to domówiłam.
Oczywiście fotki z Interfoxa:

Próbka z Interfoxa wygląda całkiem fajnie, ale u mnie te kolory układają się całkiem inaczej, ale to zależy przecież od ilości oczek na drucie. Kolory w naturze bardziej zblizone do fotki z próbka niż z motkiem.
W poczcie znalazłam powiadomienie: status - wysłane, więc czekam. Może dziś?

Dopisek:
Doszło, sąsiadka doniosła, bo kurier mnie nie zastał. Z włóczką przyszły próbki - fajnie wyględa Viva, gruba  na druty 10 mm; skład akryl 70%, wełna 20%, nylon 10% - kolor cieniowana oliwka (?), ale podejrzewam, że będzie się mechacić, ale tylko podejrzewam. Powinnam zajrzeć do Zdzid, bo ona bardziej Inerfoxowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz